Штучний інтелект ніколи не зможе повністю рендерити ігри, — засновник Nvidia

ATinformТехно Вчера в 20:16196Обсудить
Штучний інтелект ніколи не зможе повністю рендерити ігри, — засновник Nvidia
Фото: скриншот
Нейромережі все ще погано розуміють контекст

Днями Nvidia представила проривну технологію ботів для ігор зі штучним інтелектом, але, схоже, засновник Nvidia Дженсен Хуанг не переоцінює можливості ШІ.

Під час виставки CES 2025 Хуанг заявив, що, не зважаючи на стрімкий розвиток нейромереж і оновлену технологію Nvidia DLSS 4, навряд чи ми дійдемо до точки, де ігри будуть повністю рендеритися за допомогою машинного навчання.

Засновник Nvidia згадує, що коли ChatGPT тільки з'явився світові, всі думали, що він може навіть написати книгу. Але час минав, люди почали детальніше вивчати можливості технології, і стало зрозуміло: нейромережам бракує контексту, вони не можуть згенерувати картинку або текст із нічого. Тому робота художників і дизайнерів не виявиться незатребуваною, не зважаючи на всі побоювання:

"Ви повинні створити контекст. А контекст для відеоігор має бути не тільки сюжетно релевантним, а й просторовим, світовим, просторово релевантним. І тому спосіб, яким ви створюєте умови, спосіб, яким ви створюєте контекст, полягає в тому, що ви даєте йому кілька ранніх шматочків геометрії або ранніх шматочків текстур, і він може згенерувати, він може зробити все інше."

Новий DLSS 4 від Nvidia генерує три кадри на один справжній. Зараз генеруються тільки пікселі, але Дженсен Хуанг упевнений, що в майбутньому штучний інтелект зможе на ходу генерувати геометрію, анімацію, волосся: "Так ось, з чотирьох кадрів, що включають 33 мільйони пікселів, ми відрендерили лише два мільйони. Хіба це не диво? Це торкнеться не тільки пікселів, які ми візуалізуємо, а й геометрії, анімації, і волосся, які будуть рендеруватися в майбутніх іграх."

Аватар Skibair Ирина Скиба / Skibair
Журналист ATinform

Вчера в 20:16
0.0 из 5 // 0 штучний інтелект, ігри, Хуанг
Комментариев нет.
Войдите, чтобы оставить комментарий.